GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران

به جرأت می توان گفت یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه های GPS برای گوشی های اندروید ، برنامه Navitel Navigator  می باشد . برنامه ای که با پشتیبانی از  قابلیت مسیر یابی با راهنمای صوتی فارسی ، منو  و کیبورد فارسی ، محبوبیت بالایی نزد پارسی زبانان کسب نمود . امروز در سایت دانلودها ، جدیدترین نسخه این برنامه یعنی Navitel Navigator v5.0.3.70 را به همراه نسخه جدید نقشه راه ها و شهر های ایران برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان  قرار خواهد گرفت . در نسخه جدید امکانات زیادی به برنامه افزوده شده است . زبان فارسی  بر خلاف نسخه های قبلی به صورت پیش فرض در برنامه قرار گرفته است . نقشه بعضی از شهر ها از جمله آمل ، زنجان ، کاشان ، آران و بیدگل و … با افزودن جزئیات بیشتر کامل تر شده است . توضیحاتی تکمیلی در مورد ویژگی های افزوده شده به برنامه ، نحوه استفاده از برنامه و نقشه ایران را در ادامه مطلب می توانید بیابید .  اگر شما هم گوشی اندرویدی دارید ، سایت دانلودها به شما این برنامه قدرتمند را پیشنهاد می نماید . 

 

 

امکانات افزوده شده به نسخه جدید Navitel Navigator v5.0.3.70 :

 

- افزوده شدن سرویس آنلاین تعاملی جدید NAVITEL.EVENTS

(این سرویس به کاربران کمک میکند تا از اتفاقاتی که سایر کابران در جاده گزارش میکنند نظیر تصادفات رانندگی ، دوربین های کنترل سرعت ، جاده های در دست تعمیر ، ماشین های دچار نقص شده و … اطلاع پیدا کنند)

- اضافه شدن سرویس جدید جستجوی تقاطع ها

(به کمک این سرویس کابران میتوانند به سادگی نقطه ای که ۲ جاده با هم تلاقی میکنند و یک تقاطع رو تشکیل میدهند را پیدا کنند)

- تغییر پوسته شب در برنامه که کاربران راحت تر میتوانند صفحه برنامه را مشاهده نمایند .

- افزوده شدن نمایش ناحیه های شهری در منوی جستجوی آدرس

- پایداری برنامه در هنگام کارکرد و سرعت مسیریابی برنامه افزاریش یافته

- برطرف شدن برخی از باگ های نسخه قبلی در نسخه جدید

- پشتیبانی از زبان فارسی در منو 

- پشتیبانی از کیبورد فارسی

- پشتیبانی از راهنمای صوتی فارسی

- در زوم های بالاتر خیابان ها با نام فارسی مشخص می باشند

- و …

 

source GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران  توضیحات دانلود و نصب برنامه : کاربران عزیز دقت فرمایید . برای استفاده از این برنامه  ابتدا برنامه اصلی با حجم ۳۸٫۸۷ مگابایت را دانلود و نصب نمایند . سپس نقشه ایران با حجم ۴۷٫۴۵ مگابایت را دریافت و طبق دستورات زیر از نقشه ها در برنامه استفاده نمایید .

 

caution GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران توجه : دقت فرمایید در صورتی که نسخه قبلی این برنامه در گوشی شما نصب می باشد . حتما آن را حذف کرده و یک بار گوشی را ریست نمایید .  سپس نسخه جدید را نصب نمایید .

 

password GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران پسورد فایل : www.downloadha.com

download GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران لینک دانلود برنامه اصلی – ۳۸٫۸۷ مگابایت | لینک کمکی

download GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران لینک دانلود نقشه ایران – ۴۷٫۴۵ مگابایت | لینک کمکی

 

caution GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران توضیحات در مورد استفاده از نقشه ایران در برنامه نویتل :

برای استفاده از نقشه ایران در برنامه ، بعد از دانلود ، فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید ( بر روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Extract here را بزنید ) از داخل فایل دانلود شده پوشه Iran Map 2.8.5 Farsi را به گوشی در مسیر زیر انتقال دهید :

NavitelContent/Maps

حال برنامه Navitel را که نصب نموده بودید اجرا نمایید . و به مسیر زیر بروید :

Menu/Settings/Map/User maps

سپس بر روی آیکونی که در وسط قرار دارد کلیک نمایید ( با نشان + در وسط آیکون مشخص شده ) حال به مسیر زیر بروید :

sdcard / NavitelContent / Maps / 

حال بر روی پوشه ی Iran Map 2.8.5 Farsi کلیک کرده و گزینه Create Atlas را انتخاب نمایید .

حال از برنامه Navitel Navigator v5.0.3.70 لذت ببرید .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

http://soroushsms.ir/


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.lxb.ir

سافت دانلود

GPS آفلاین اندروید با Navitel Navigator v5.0.3.70 به همراه نسخه جدید نقشه ایران

سافت دانلود

سافت دانلود